Att uppnå ett mål

När det gick som trögast på jobbsökarfronten satte jag upp en målbild med vad jag skulle köpa för min första lön den dagen jobbet var mitt. Det kändes peppande att tänka på och gjorde att de hopplösa stunderna blev färre. I våras lossnade det äntligen och jag har nu äntligen ett jobb som jag trivs riktigt bra med. Därför känns det så roligt att nu kunna unna mig något som jag förr har ansett vara alldeles för dyrt och onödigt.

Eftersom den svenska sommaren har visat sig från sin regnigaste sida de senaste dagarna har jag redan använt dem flera gånger under barnvagnspromenaderna med tillhörande hopp i vattenpölar. Jag älskar dem! Och det känns såklart extra bra att kunna bocka av ett mål, om än ett ganska ytligt sådant.

hunter

Mina fina Hunter Original Tall i färgen Dark Olive

Lämna en kommentar